PLUGG

God morgon och god kväll mina fina läsare. Idag vaknade jag upp med Marcus, Jonatan och Robert då vi suttit uppe allt för läge i går. Sov och sedan käkade vi frukost och sen stack jag Hampus och Marcus och kollade på julklappar och lite så. Grymt kallt ute! Efter det stack jag hem och började plugga inför alla prov som vi har denna veckan, foto, samhäll, engelska och matte har jag och jag känner just nu att det är så mycket att man nästan inte orkar med de! Ligger nu i sängen och mår inte alls bra.. dock är jag rädd att jag är påväg att bli sjuk eller om det är att jag fått i mig något som min mage inte klarar av för mår så fruktansvärt illa.
 
ska nu gå och lägga mig och se om jag mår bättre i morgon då jag har prov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback