MIN FÖDELSEDAG

Har haft en kanon födelsedag idag.. även fast en lärare  sabbade typ halva så gjorde mina fina vänner min dag mycket bättre igen. Dessutom gjorde jag ett prov i dag som gick kanon ändå!
Vaknade i morse efter en helvetes natt med kräkningar och uppesittand då jag åt dålig kyckling i går, av att min fina familj och min vackra kille sjöng för mig och gav mig presenter. Fick pengar, sängförvaringsbord och en helt underbar klocka av Marcus som jag önskat mig i snart ett år men inte fått råd med, haha!
 
Åkte sedan till skolan och fick öppna present av Emma och Sara som hade köpt världens goaste filt, dock var vi bara 3 styckna till en början av dagen, haha!
Efter skolan stack jag, Emma och Rebecca in till kungsbacka där vi mötte Alfred och Marcus och så blev jag bjuden på mat och gott av Alfred samtidigt som vi satt och hade riktigt mysigt allihopa. Tack för dagen fina ni!
efter det stack jag och rebecca hem hit för liten spa kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback