FEELS LIKE SUMMER?

 
Idag har det varit den bästa Söndagen på riktigt länge.. Vaknade upp bredvid Marcus och sedan så åt vi frukost och bara tog det lungt. Log en stund i sängen då Marcus pillade mig i håret och myste. Åkte sedan och jobbade en stund och det blev riktigt goa pengar! Efter det så åkte jag och pappa och övningskörde, åkte 4 mil och är riktigt stolt över mig själv, haha. Efter det blev det duscha och sedan så kollade jag och Bea på film.. kollade på LOL som jag redan sett innan.. grym! Har haft hemskt dåligt med uppdatering vilket jag verkligen ska bli bättre på. Nu så ska jag plocka fråm för morgon dagen och sedan så ska jag borsta tänderna och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback