ALLT OCH INGET

 
Hemskt dåligt med uppdatering..
Anledning 1 är att jag och marcus har jobbat som djur nu på Stena.. jobbar i 27 timmar nu hittills denna veckan och är helt slut. 
Anledning 2 är att jag lägger min ''fritid'' på att glo på one tree hill.. haha.
anledning 3 är att jag är så fett trött.
 
Men nu ska det bli ändring på det. Jobbar långdag i morgon och sedan så har jag och Marcus bara en kortdag kvar på hela sommaren!
Idag har jag ändå haft så sjukt roligt. Jag jonatan och Marcus stack ut med båten, egenkligen skulle alfred också med ut och Badade, fiskade och stekte i solen efter jobbet. Behövde verkligen en sådan go dag.dock fick vi tillbringa den utan Alfred, men men. Ny dag i morgon. Sjukt trött på folk och deras beteende och att det inte själva fattar något! Men nu ska jag inte vara negativ, det har jag ju trotts allt en dagbok till( hehe ). Ska lägga mig nu och kolla ett avsnitt och sedan sova.  Godnatt bloggen.
 
Bilder kommer i morgon.

Kommentarer
» Jeffa westlund

hueh

2012-09-30 // 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback