en kanondag och sämst morgon!

Vaknade upp och fick stressa till skolan , fick sedan veta iskolan att vi hade en par uppgift som vi bara fick 1 timme på oss att både fota (redigera, skriva ut och hänga upp) Man kan ju säga att det var inte så lätt när man glömmt kamera hemma , Malin va inte där och en jävla massa skit på mig. Men men , jag redigerade en bild även fast jag var sjäv och hängde upp.. sedan skulle man rösta annonymt på alla bilderna och så skulle vinnaren roppas ut senare på dagen. Tro det eller ej men jag VANN !! haha pinsamt va det i allefall. tredjepris gick till en grupp som typ var 5st och andra pris gick till en grupp med kanske 4st och så fick jag gå fram själv.. haha pinsamt va det!
Sedan efter skolan stack Jag , jennifer och Frida till göteborg och fixade det sista till middagen i morgon. Kom sedan hem och käkade och sedan till skolan igen (gick till ett , va tvungna att komma klockan 5 till 7 och det betyder att jag slutar tidigt i morgon) Äntligen är allt fixat till avslutningen. ♥
ska nu fixa det allra sista så vi hörs♥

random bild på mig

redigerad av mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback