min data och min mobil är sönder !!

fy, jag har gjort sönder min data och min mobil.. jag kan verkligen inte göra något på min data för skärmen har pajat och jag kan inte snacka i mobilen för miken har pajat. mitt lov kommer att bestå av en tråkig tv -.-

gjorde precis nationella i svenska och det gick väl sådär.. ska skriva in texten när jag får en data nästa gång kanske. Igår var jag hemma från skolan för jag når verkligen inte bra och i förrgår mådde jag verkligen skit. Jag sov i 15 timmar den natten. ont ihuvudet och i magen så ska försöka att ta mig igenom denna skoldagen och sedan ska jag bara ta det lungt ! fy det är sjukt hur beroende ja är av min data :(



random bild : som jag fotade för ett tag sedan !

Kommentarer
» Julia

Jättefin bild! :)

2011-02-10 // 21:31:29
URL: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback