känslor!

Jag saknar dig något så hemskt mycket. Det är sjukt hur beroende man kan vara av en person. Saknar dig och nu är det bara några dagar kvar sen är du hemma ! Drömmar , tankar , känslor och saknad finns hos en. Kom hem nu älskling. Behöver dig och det är sjukt hur jag kan tänka på dig varje sekund, bokstavligen. hjärtat du är mitt allt och när du kommer hem ska vi fira våran helt egna lilla dag och bara hålla om varandra. Det känns så otroligt bra att kunna ha någon som dig och kunna hålla om. Dina ögon och din närhet drömmer jag om nu på nätterna när du är borta och du har inte precis dött men saknaden är något som håller på att bryta ner mig ! älskling du är och kommer alltid för bli min fina kille som alltid finns i alla stunder och i alla tillfällen. tanken på allt du säger i telefon och allt alla ändra människor säger får jag bara att längta mer , både positivt och negativt. Att du älskar mig gör mig så lycklig och du gör min dag. Älskar dig Marcus per skårbratt och det vi har är äkta !♥

älskar dig ♥

Kommentarer
» Anonym

Jag älskar han också.... :(

2011-02-17 // 08:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback