Svar på tal

linnea om M o d e k u n g e n:
den där bilden med lill wayne , vart kan man köpa den ? ^^
Svar:
Det kan du köpa på http://www.modekungen.se/se/ dom har en massa fina saker.

Nelley ([email protected]) om Kaos !:
Hej Jeffa! Vill först säga att jag verkligen älskar din blogg!

Men jag har också en fråga. Vad jag har förstått så har du väldig många läsare, själv har jag tolv till tjugo läsare om dagen och får aldrig några kommentarer så jag undra hur du gjorde/gör för att få många läsare och att få läsarna att stanna kvar och läsa :) 
Skulle bli jätte glad om jag fick ett svar :)
Svar:
Tack så mycket!
Jag vet faktiskt inte riktigt det själv , men uppdatera mycket och skriv exakt som du själv tycker /tycker om för annars märker man på det du skriver att du själv inte tycker om vad du skriver om. Ge mycket tips och mycket bilder. Inlägg med bara text är väldigt tråkigt att läsa om man inte har bild/bilder till. Hoppas detta hjälper lite ♥

elin om Dagens film:
vart/hur såg du den, hyrde du den typ? för jag har försökt ladda ner den men hittar den inte! :o
Svar:
Jag laddade ner den. Jag letade säkert i två timmar och tillslut hittade jag den. Skit bra kvalite men sämst ljud. Ljudet var ispelat och man hörde nästan ingenting. Jag tipsar om att vänta tills nästa vecka för då är det större chans att den finns ute i bättre kvalite och lujd♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback