Operations frågan !

Många undrar varför jag opererade min ''fot''?
Jag har spelat mycket fotboll och när jag har sparkat med min högerfot så har det tillslut blivit som en nageltrång trodde vi , dock hade vi  fel. Jag sket i det och trodde det skulle gå över, men det gjorde det ju såklart inte. Det blev värre oh värre och så blev det till slut till ett köttsår som gjorde jävligt ont rent ut sagt. så jag åkte till sjukhuset  och fick penicillin och så åkte jag hem . Nu i går var det två dagar kvar på mitt penicillin och inget hade blivit bättre , utan sämre. Min tå och ner mot foten så har/hade det blivit blått och en inflammation hade också blivit. inflammationen blev bara värre och värre så jag skulle operera bort en bit av ''tån'' igår som tyvärr inte lyckades. Jag tog 18 sprutor och ja det låter övedrivet men det är sant, jag tog 18 sprutor i foten för att få det riktigt bedövat men när dom väl började så hade jag känsel (vilket var det mest hemska och äckligaste jag har varit med om i hela mitt liv) Jag var på sjukhuset från halv 8-15 tiden och åkte hem väldigt ledsen. Men dem gjorde så gott dom kunde och om inte detta hjälper ska jag in igen och bli sövd och så gör de om operationen.
Inte lika roligt heller när jag och mamma fick åka och köpa ett part skor till mig som var 3 stolekar för stora... men men va gör man inte för första skoldagen ;)

Kommentarer
» Bea

Ush din stackare <3

2011-08-24 // 15:41:40
URL: http://absolutebea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback