svar på frågor !

Postat av:

Hur lång är du?

SVAR:

Jag är 1.52

Postat av: Ann-Louise

har du mens ? isf hur är dt att ha dt Asså jag har inte fått dt än och jag har ingen att prata med , eller Asså jag vågar inte ..

skulle vara tacksam för ett svar !
kram :)

svar:

http://www.libresse.se/sv/min-mens/allt-om-mens/mens/vad-ar-mens/

Postat av:

Vad älskar du? ingen person asså?

svar: Jag älskar verkligen att fota och det är verkligen en sak jag älskar! att fota människor ,andra och med ens kille.. redigera dom och sedan lägga ut dom!

Postat av:

jag älskar din blogg. Skulle vara roligt om du ville berätta lite mer om dig bara. så min fråga är om du inte kan börja skriva om det på din blogg :)

svar:

Jo det ska jag verkligen börja göramed om det är det som ni gillar att läsa om :)

Postat av:

Kan du berätta lite om din tid när du bodde i kungsbacka ? :D
awesome blogg btw <3

svar: Jag har gått på hede , älvsåker två gånger , kolla , vittra..ibland har det varit en längre tid och ibland hardet varit en mycket kort tid. Jag umgicks vändigt mycket med några tjejer som exempel Tintin , julia , och felicia och många m,er i min class då, men bytte när jag flyttarde till anneberg. ihede umgicks jag med en tjej som hette hilda väldigt mycket och hade många omkring mig där med. Jag har flyttat över fem gånger, så jag har bytt skola mycket men alla gånger har tyyp varit i kungsbacka området. Jag umgicks väldigt mycket med alexander innan och portin men det blev tyvärr mindre och mindre med tiden och sedan har jag ju haft och har otroligt underbara vänner under året.. (lite kort om det ;) tack :)

Postat av: Sara svensson

vilken är din favorit butik? :D

svar: jag har egenkligen ingen favorit butik men jag gillar väldigt många affärer så som zara , gina , hm och många mer!

Postat av:

Vad är din favorit person?

svar: vem? jag har någ min Mamma och pappa som favorit personer skulle jag tro för dom finns där alltid och jag ser verkligen upp till dom , låter väldigt töntigt men det är sant! Mina föräldrar betyder verkligen mycket förmig.

sedasn har jag ju Marcus med som är min favorit med ;)

Postat av: sissel

Hur länge har du och din kille varit tillsammans?

svar: Vi harvarit tillsammans 11 och fyra dagar :)♥

Postat av:

vart köper du oftast kläder?

svar: helt olika men zara , gina , hm och många mer!

Postat av:

kan du inte starta en bloppis? :)

svar; på G ;)

Postat av:

Vem ser du mest upp till?

mamma ♥

Postat av:

vad älskar du ?

se fråga över

Postat av:

har du slutat med fotbollen ? ;)

nej men jag har inte haft tid nu dessa två månader tillbacka för jag har haft prevatlärare hemma och jag har pluggat efter skoltid tisdagar onsdagar torsdagar och fredagar. men självklart ska jag börja igen :)

Postat av: becca ♥

vad är ditt besöksrekord? =)

450 unuka ;)



 


Kommentarer
» elin

hej, är du nöjd med dig själv kropp utseende personlighet mm?

2011-04-17 // 10:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback