Marcus Per Skårbratt♥

mina ord för dig


Hjärtat det går inte att förklara med ord hur mycket du betyder för mig, det är liksom bara du och jag och det är så det ska vara. Ditt leende får mig alltid glad och när du kollar i mina ögon och säger att jag är den rätta eller när vi ligger i sängen och pratar med varandra och du tar min hand och sedan kysser mig mjukt på pannan det är den stunden man inte vill ska försvinna och när hela världen står stilla och det är bara du som existerar i den . Du är min helt egna lilla sol som alltid lyser och ger värme och kärlek. Du är verkligen allt för mig och jag menar det och jag skriver det inte bara utan jag menar varje mening jag säger till dig . du är mitt mål i livet och så länge du finns hos mig så kommer jag aldrig behöva vara rädd för något. Att förlora dig är verkligen det värsta som skulle kunna hända. Jag är inte så bra på att förklara med ord hur jag ska försöka beskriva mina känslor för dig men det är så sjukt mycket jag vill säga och beskriva, men det går inte att förklara. Min känsla för dig är något som jag aldrig har känt innan och jag vet att jag alltid kommer ha dig i mitt hjärta så länge jag lever. Jag vet att det kanske låter själviskt att säga det men vi älskar varandra och jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig. Du är den enda och det är du som är min lilla stig som jag ska följa hela livet. Du är den som får mitt hjärta att slå hådare än vad det har gjort och i det är du som får min känna den där känslan i magen att man verkligen fattar att man är så kär så att det är galet. Marcus du är verkligen det bästa som finns. för många människor så finns det alltid en rätta där ute och jag vet att du är den rätte för mig oavsett vad som kommer hända och jag vill att du alltid kommer att komma i håg att jag alltid kommer att älska dig vad som än händer. och dina skinande ögon. , din kropp, ditt leende och din personlighet är verkligen det finaste som bara finns på denna jorden. Jag är så lycklig i dina armar och skulle aldrig vilja förlora dig. Jag är trygg i din närhet och jag kommer alltid att kämpa här nere på jorden så länge du finns vid min sida. du är som min allra bästa vänn som alltid ställer upp men ändå min underbara pojkvänn. Glöm aldrig Marcus per skårbratt att din Jeffa terese westlund älskar dig nu och för alltid !

Kommentarer
» Anonym

förlåt att jag kommenterar så hära fast jag inte als känner dej men asså fy fan va söta ni är tillsammans:')

2010-09-25 // 20:59:02
URL: http://vanjaanderang.devote.se
» Lilla Vanja

förlåt att jag kommenterar så hära fast jag inte als känner dej men asså fy fan va söta ni är tillsammans:')

2010-09-25 // 21:00:17
URL: http://vanjaanderang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback