♥lite onördig fakta om mig !♥


Saker ni inte visste om mig!

♥Jag gillar att spela spel som cs eller cod, och jag gillar det!

♥Jag älskar att kolla på barn filmer så som Tarzan och lejon kungen.

♥Jag har bara en smilegrop.

♥Jag tål inte mjölk.

♥Jag håller mycket hemligt.

♥Jag har en kille som jag trodde var mycket äldre än vad han var när jag mötte han.

♥Jag älskar att prata i telefon.

♥ När jag blir sårad , då är jag verkligen sårad.

♥Jag hatar att se folk gråta.(jag suger på att tröstas)

♥Jag älskar att små retas.

♥Jag tycker man ser mycket mindre ut i blont hår..

♥Jag hatar när folk säger hela mitt namn.

♥Jag är 1.50 ''lång''.

♥Jag fyller år i december.

♥Jag kan störa mig lätt på vissa folk.

♥Jag har intressen för fotboll och FOTO.

♥Jag vet att jag är kort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback