hemma från Marcus.

Hade det bra hemma hos marcus i dag. Dagen började med att jag slutade runt 12 och sedan åkte jag ,Frida, Malin och mathilda ner till ok och fixade moppe däck. sedan körde malin ner mig till Marcus skola som jag satt på ungefär en timme (Marcus var med mig i mellan) sedan så sprang marcus hem och stängde av larmet hemma hos han och så var jag hemma hos han i tre timmar ungefär .. kollade TV och pluggade. sedan vid fyra så slutade Marcus och kom hem och så lite så sedan kom Jacob och så cycklade vi till willys och sedan var vi hemma hos jacob och sedan pluggade jag och marcus och sedan hem och duschade. älskar dej marcus !


Kärlek är som glas.
Det är hårt men går lätt sönder.
Kärlek är också grunden till allt liv.
Våra föräldrar har givit oss liv.
Tänk vad glada vi är som lever.
En som varit ledsen, 
har också varit glad någon gång.
Liv, det är något vi alla har.
Det är något som alla kan ta ifrån oss.
Efter livet kommer döden.
Döden är det vi alla är rädda för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback