FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD !

1. vad har du för mål?

sv:

oj , mitt mål är att börja gymma 2gr i veckan och att inte missa en enda dans och

fotbolls träningar.

 

2. vrf fan har du gjort en egen "sparkdräkt" ? är du lite körd i huvudet eller är det

en fritidssyssla som du o din pojkvän har ? ...

kram

sv:

haha , jag gjorde den för att göra något på syslöjden och jag är inte körd i huvudet :)

haha den så har marcus inget med det att göra , haha !

3. Vilka bloggar brukar du läsa? :)

Förutom "stor bloggarna" ex kenza

sv:

jag läser nästan alla mina vänners bloggar och så läster jag lite tidnings bloggare..

 

4. Har du några husdjur? Vad för några?

sv:

Jag har en katt och en hund :) en skogskatt och en pudel.

5. Hur lång är du?

sv:

1.51 , kort :(

6. Skostorlek?

sv:

36

 

7. Vilket ämne gillar du mest i skolan?

sv:

jag gillar mest idrott och bild.

 

8. Vad är dina betyg i skolan i snitt?

sv:

bra ;) är riktigt nöjd med mina betyg ändå.. (snitt sv inte på blogg)

 

9. Ditt favoritgodis?

sv:

lakris

 

10. Favoritläsk?

sv:

hallonsoda eller cola

 

11. Bästa minnet?

sv:

MALTA !♥

12. Vad har du för telefon?

sv:

07342463** ... FRÅGA PREVAT ;)

 

13. Vilken reklam på teven gillar du mest?

sv:

ica reklamen!

 

14. Vilka bloggar brukar du följa? Varför?

sv:

mina kompisar för att dom är bra :)

och foto bloggar för jag brinner för att fota.

 

15. Favoritprogram?

sv:

Ghost wisper

 

16. Vart köper du dina kläder?

sv:

jag köper mina kläder på lite olika ställen , gina , HM , cc , (zara) , staidium alla möjliga affärer.

 

17.Vad har du för kamera?

sv:

jag har en NIKON D60

18. Är du kär?

sv :

som bara den ;)

19. Vad är dina intressen?

sv:

FOTO , dansa och fotboll..

 

20. Vad för smink brukar du använda?

sv:

mascara , puder och fondation , men jag har börjat att bara använda puder för hyn skull :)

 

21. Vem/vilka ser du upp till? och varför?

sv:

Min kille och min mamma.

kanske låter lite sjukt men jag ser upp till min mamma för det är hon som har lär mig hur jag

ska vara och hur jag ska hantera vissa saker, hon har alltid funnits där och alltid stöttat mig hur

jobbig jag än varit..

och jag ser upp till min kille för att han är så snäll mot alla och han finns alltid där för en oavsätt vad det gäller.

Han tröstar och står ut i alla stunder.. jag ser verkligen upp till dom.

22. Väldigt fin blogg, och väldigt fina bilder! :)

sv:

Tack så hemskt mycket ! :)

 

 

23. vem e din favorit bloggare?

sv:

jag har ärligt ingen favoritbloggare jag gillar många !

 

24. köper du dina kläder själv ?

sv: olika se fråga 16.

 

25. får du barnbidraget?

sv:

ja det får ja :)

 

 

26. vilken frukt skulle du ge till en krabba?

sv:

haha , jag vet faktiskt inte men kanske en appelsin.

 

 

27. hur har du gjort så här fint här man komenterar? :) skulle gärna vara tacksam för svar!

sv:

du gör en bild och sätter in på ett ställe i kodmallen kolla på http.//designadinblogg.se

 

 

28. när ska du börja videoblogga ? :) btw du är söt :$

sv:

haha, jag hade inte tänkt börja med det men vi kan väl se om jag kan börja..

 

 

29. Vad använder du för pogram när du gör dina super fina headers?! :)

sv:

när jag gör mina heders så använder jag ps (photoshop element 7) men annars använder jag det

aldrig. och när jag gör mina bilder så använder jag Picasa.

 

30. Var brukar du köpa ditt smink?! :)

sv:

Hm och kicks.

 

31. Tror du att våran skola (Älvsåkerskolan) kommer att läggas ner bara för att det

finns för lite pengar?!

sv:

nej.

32. tkr du om att spela i AIF ?

sv:

jag tycker dt är roligt även om vi kanske inte vinner varje match .. men laget är laget.

 

 

33. helt btw här.. haha. kan inte du videoblogga snart? :)

sv:

som sakt så får vi se , jag vet inte riktigt om jag orkar och så tycker jag att det är lite konstigt

att sitta och berätta om ens dag på en video.

 

34. du är grymt söt tjejen !

men i vilket pogram redigerar du dina bilder i ? & vart gör du dina designer?

sv:

Picasa gör jag mina bilder och sedan gör jag mina designer på lite olika ställen som headers på ps och

bakrunder på picasa.

 

 

35. du är väldigt duktig på att fota måste jag säga.

sv:

tack så mycket!♥

 

36. vilken kamra har du?

sv:

NIKON D60

37. vilket objektiv har du?

Nikkor 18-70mm 1,3-4,5 riktigt bra enligt mig!

 

38. och vad får du alla idier ifån?

sv:

huvudet :)

 

39. Vad gillar du mest av allt ?

sv:

trevliga människor och skratt.

 

40. Hur lång är du :)?

sv:

1.51 :(

41. vem förlorade du din oskuld med?

sv:

din pappa :)

 

42. Vem var din första kärlek ? :D

sv:

haha jag måste säga att det var i 4an och jag var tillsammans med en kille som hette kenny.

haha , 4an är det ju inte så seriöst men det va endå mitt första ''förhållande''.

 

43. hur många läsare har du ungefär om dagen ?(:

sv:

runt 150-200 unika besökare.

44. men hmm, vad tycker du är intressant att läsa om på andras bloggar? :)

sv:

Foto och mode och andras åsikter.

45. När förlorade du oskulden?

i ditt andra liv :)

 

Frågor om min pojkvän !♥

 

46. vem älskar du mest i hela världen!!!!???

sv:

marcus skårbratt och min familj!

 

47. Vad är det bästa med din Marcus :)?

sv:

oj det blir väldigt svårt om jag ska skriva allt men det allra bästa är nog att han är så

snäll och omtänksam till alla och bryr sig verkligen om en. han har verkligen så mycket bra

och även om jag inte skulle vara tillsammans med han så skulle jag tycka detta , han bryr sig verkligen

och han tänker sig för som inte alla gör. Han är verkligen en bra människa kan man säga och jag är

väldigt tacksam och lycklig att han är min.

 

48. Vad är det mest romantiska du har gjort med Marcus ?

sv:

jag vet faktiskt inte , det finns så mycket men det var nog dagen han hängde med mig en helg till smögen

och vi åkte båt och kollade på solnedgången som var över hela vattnet mitt ute i havet..

svårt att beskriva.

 

49. Vad är det absolut bästa med Marcus enligt dig?

sv:

hans skratt..

 

50. hur länge har du känt Marcus?

SV:

9 -10 månader kanske :)

51. vad blir det för färg på marcus hår?:D

sv:

skit bra !

 


Kommentarer
» bög nr 3

VA SA VI OM ATT VISA DIG SJÄLV UTAN TRÖJA ? Å JA JAG ÄR DIN MAMMA. . . PUSS PÅ TUTTEN

2010-10-25 // 12:36:03
» bög nr 3

VA SA VI OM ATT VISA DIG SJÄLV UTAN TRÖJA ? Å JA JAG ÄR DIN MAMMA. . . PUSS PÅ TUTTEN

2010-10-25 // 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback