20/5

Hej hej alla läsare!
Idag vaknade jag av solen faktiskt och jag måste säga att det har varit toppen väder fram tills typ tre då det började åska , men ändå var det super varmt och det börjar faktiskt bli lite små jobbigt när man inte är beredd på det. Idag efter skolan så var jag på konfan och hämtade mitt konfirmationskort och sen så åt vi glass och träffades för sista gången, riktigt mys! Efter det stack jag , Bea och mamma ner till stan och handlade lite, fick handlat riktigt mycket ändå..

GRATTIS Jennifer på födelsedagen !♥

detta fick hon va mej ! (ett naglack och kondomer med av mej och malin )


lite nya kläder
:

shorts: 199:- gina
bh: 120:- HM
linne (blått) 79:- bikbok
linne (vitt) 79:- bikbok
under byxor (?) 100:- gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback