SmyR & McBusta ft. Young G - Stjärnan i det blå lyrics


Ser du stjärnan i det blå

Ja den lyser för oss två

Du får mig att förstå
ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå den
lyser för oss två
Vi delade på minnen som du glömt
men jag kommer ihåg
Då det var du och jag
Och nu vet jag vad dom menar
med att du var underbar
Du var helt speciell kan du
komma tillbacks
Ja tro det eller ej men jag saknar
våra dar
Och jag hoppas en idag att det
finns en liten chans
För det var för dig, som mitt
hjärta brann
Kom ihåg dina ögon hur dom
lyste upp mitt liv
För mig så var det bara du och
ja för all framtid
Det fanns ingenting annat, det
var kärlek
Kan inte sluta tänka du var
finast i världen
Kan du snälla förstå, hur tror du
det känns
Att se ens liv nerskrivet i ett
textdokument
men ja hoppas du vet att ja
saknar dig än
Så baby, Kan du komma hem
igen

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Varje gång jag tänker på dig
så dyker frågan upp, fan,
saknar du mig?
Alla våra stunder
allt som vi hade
Shit, jag svär, jag va i
drömlandet
Självklart du dyker upp i
mitt huvud
Jag tappade min ängel
vart har du flygit?
Så många gånger som jag
sagt till dig
Bara titta mot stjärnorna
så minns du mig
Undrar hur du har de
yes hur du mår
Ditt namn kommer alltid
att få mitt hjärta att slå
på hårt
Ångrar att jag lät dig gå
Förevigt du och jag
Du vet jag känner så
Att jag älskade dig
de va nåt jag förstod
Du fick min kropp att smälta
varje gång du log

Önskar att det vore vi

( snälla du förstå )


Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

( hjärtat mitt att slå x2 )

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två

Ser du stjärnan i det blå
Ja den lyser för oss två
Du får mig att förstå
Ditt namn får hjärtat mitt att slå

Kommentarer
» Emma

vacker låt! :')

2010-03-17 // 17:35:57
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/
» malin

Svinbra låt!

2010-10-06 // 21:05:29
URL: http://recoveryy.blogg.se/
» Linda

sv; riktigt bra låt jag e helt inne i den jag har skrivit den på papper nu för andra gången ska lära mig den utan till:)

2010-10-31 // 11:54:02
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
» Anonym

Så jäkla grym låt!

2011-03-27 // 16:35:10
URL: http://olliebolliee.blogspot.com
» maja

sjukt bra låt!

2012-05-07 // 16:30:16
URL: http://majajulia.webblogg.se/
» .....

as fin låt

2012-12-17 // 09:58:28
» anonym

hej jag har bara hört den här några gånger men förstog på en gång att det är den rätta låten för kärleken och allt annat

2013-06-14 // 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback