Hej alla underbara läsare!♥

sitter nu och kollar egenom kommentarer och försöker svara på det flesta faktiskt .
Varit hemma i dag ifrån skolan och sen så vet jag helt ärligt inte hur jag lyckades men på något sätt så hade jag antagligen drömt om att det inte skulle vara skola i morgon men sen när jag och mamma pratade lite och jag sa att jag kanske skulle åka in ganska tidigt till kungsbacka så sa hon ''men du har väl skola eller?'' HAHA kan inte förklara så bra på bloggen men det är lite små läskigt när man inte vet om det är dröm eller inte ..

varför säger du modelljobb när det är din syster som tar kort på dig? xd
jag tror inte du färga ditt hår pågrund av det :o

Har du ett modelljobb?
Va gör du då för något?
Kul iallafall
svar på kommentarer:

vadå min syster som tar bilder på mig ?^^
jag färgade håret pågrund av domma anledningarna jo? sen så har min stor syster tagit bilder på mig två gånger i hela mitt liv och det var ett par höst bilder till en kalender vi tog.
sen så för modellstudio för ungdomar som vill vara med och reklama kläder för exempel hm och andra kläders affärer.(jag har fått erbjudande att går i angered och tar kort)och då måste man ha naturlig hårfärg och ni kan söka gemon google om ni själva vill veta mer om detta.

puss and huges Jeffa♥

Kommentarer
» ida

1. jag tror dig :D



2. vad ska man söka på vore fett kul å se MER bilder på dig ju :)<3

2010-03-02 // 17:30:17
» Anonym

om du nu kan svara på de kommentarerna varför kan du inte svara påå vad som hände mellan dig och emil? :)

2010-03-02 // 18:56:03
» jeffa

hahah för det finns inget att säga :)

han dumpade mig och mer än så var det inte.

2010-03-02 // 18:58:30
URL: http://jeffawestlund.blogg.se/
» Anonym

varför gjorde han det? :O

2010-03-02 // 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback