hej alla läsare♥!

Har inte bloggat nu på ett bra tag , sisst jag bloggade tror jag var för ungefär två dagar sedan och nu ska jag skärpa mig , men jag har haft så mycket annat för mig så jag har inet hunnit med datan.
Idag åkte jag och mamma in och fikade och köpte  m a s s o r med kläder och hade en mamma och jeffa dag , toppen dag känner jag bara och ja är så himmla nöjd med mina köp och med dagen så det är inte sant. Efter fiket så körde mamma in mig till kungsbacka och jag träffade josefin , jozzan , kiffe och deras kompisar.
en toppen dag !








svart linne- vera moda
t-shirt - ONLY
Skin jacka - ONLY
Bikini - Lindex
kort tröja - Vera moda


Kommentarer
» Anonym

var ahr du köpt skin jackan? och hur mycket kostade den?

uppskattar svar ! :))

2010-03-13 // 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback