Ny header

Har skaffat en ny nu igen :)
Alla mina ser nästan alltid likadana ut men de är för att mitt photoshop som ja använde innan har pajat så har det gamla så där blir bilderna gröna om man inte gör dom svartvita , haha så ja jag får ha lite svartvit blogg nu ett tag och hoppas inte det skdar ♥

Idag har jag vaknat och segat heladagen fram till fyra så jag åkte till Anton och josse som jag var med, sen mötte vi Albin tjenberg, hannah sommerfors, isabelle , Linus och Victor wilsgaard. Riktigt bra dag måste jag säga och tack för allt ..ni har gjort min dag till en toppen dag , mamma kom och hämtade mig runt halv tio på ica sen nu sitter ja här hemma och trökar ..håll mig sosial (Y) Imorgon ska jag Vara med Victor och så får vi se om vi är med josse och hennes kille :)

(min kamra ligger fortfarande hos malin)

Kommentarer
» emma

jeffa du gör så fina headers ;l

kan inte du göra en till mig hehhehe ? :$

2010-01-04 // 11:53:15
URL: http://eemmamichelle.blogg.se/
» jozzan ♥

aww så fiina e ni , synd att vi inte kunde ses en stund igår elr idag men men vi MÅSTE ses så snart som möjligt , klarar mig inte itan dig de vet du (L) allt för dig syster ♥

2010-01-05 // 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback