G O D M O R G O N !

hej bloggen , nu sitter en toppen glad Jeffa uppe och skriver med er , kan man bli lyckligare eller ?
Ska snart gå och duscha och börja fiixa mig lite och sen ska ja äta frukost för en gångs skull , efter det ska jag sätta mig med varm chocklad framför svampbob och bara ta det lungt.

Idag ska jag vara med Anton, josse och victor .
messa (a)

(ni som inte visste det och är så dumma och frågar om jag har två pojkvännar så är det slut mellan mig och danne för ca 7veckor sedan.) :)

Kommentarer
» emma

taaaaaackkkkkkkkk :D

2010-01-04 // 12:54:38
URL: http://eemmamichelle.blogg.se/
» jozzan ♥

du är underbar älskar dig (L) ♥

2010-01-05 // 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback