7/1 2010

morgondagens planer.

Först motions träna med Hannah sommerfors .Sen träffa Victor och Albin med Hannah , ska hem till lilla anneberg och vara hos mig , skoj ? nej ! Haha sen så efter det ska vi tillbacka till kungsbacka lite senare..längtar.


Idag har jag haft en toppen dag verkligen , har varit med Victor , Linkan ,Albin och hannah och bastat , rullt i snö , kollat film och käkat pizza m.m. Riktigt mysigt ! Ska blondera mig imorgon också hade jag tänkt , men jag har nu fått massa tips hu jag ska göra me mitt hår och jag funderar på att lägga lite mörka slingor i hela håret men imorgon ska jag bara blondera det.
Min kamra ligger fortfarande hemma hos malin och därför har jag inga bilder så bloggen blir lite trist nu det sissta men ska försöka få tag i den så fort jag kan :)

Tack för dagen sötisar :D

Kommentarer
» emma

jeffa vi måste verkligen träffas snart :D

2010-01-07 // 00:52:27
URL: http://eemmamichelle.blogg.se/
» Bea

Låter bra ;)

2010-01-07 // 10:21:38
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback