2 Januari 2010



Sitter och lyssnar på lite music på spotify och bara ttar det lungt nu. Orkar ite ens åka in till kungsbacka eller upp till Öjesbo är så jävla trött nu efter nyår eftrer som ja inte pricis sover så mycket..Men ska snart gå och lägga mig hoppas jag. Igår sa jag till alla att jag skulle gå och lägga mig runt elva men gissa vad jag somnade runt typ fyra , det är verkligen svårt att sova nu för tiden. Jennifer kommer hem om sex dagar , lääängtar !

sen måste jag säga att jag har läst hela jävla CP-listan ! (slooooååå den)
Cp-Listan.

sen så har victor wilsgaard extremt blåa ögon O_O

Kommentarer
» -:-----JenniferKarlsson------:-

JA LÄÄÄÄNGGGTAR ÄNNNUUUUU MERRRRRRRRRRRRRR :D:D (L)

2010-01-02 // 23:53:26
URL: http://jennniferkarlsson.blogg.se/
» Mattias

hahaha palla att du läste den xD

2010-01-03 // 21:49:21
» Mattias

hahaha palla att du läste den xD

2010-01-03 // 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback