Tränat

Åkte ner så jag var nere vid danslokalen vid ett och sen efter det så gick jag Maria och Helen till donken och fikade med hennes barn , sen så kom josse och då gick vi till kungsmässan och kolllade på present åt emil och jag kan tyvärr inte skriva ut vad  jag har köpt till han för att han läser min blogg. men jag lägger ut på tisdag. Åkte hem med sju pendeln och så jag är helt slut efter all danns och jag kom fram till att jag har dansat över fem timmar idag.. plus till Jeffa för att det är bra träning (Y)
men nu ska jag lägga mig och läsa en stund och sen ringa Emil puss och godnatt<3

Kommentarer
» Maria

Det var en fantastisk dag , jag lärde mig as mycket av att bara dansa om och om igen. De var verkligen sjukt kul . nu kör vi på varje söndag de blir perfekt (Y)<3

2010-02-08 // 09:24:40
URL: http://larzzonz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback