Josefine , jag är inget utan dig!

jeffatheresewestlund ! (L)
Vad skulle jag vara utan dig  ? <33
Jag vet inte men du är verkligen en del av mig ! det skulle inte kännas lika tryggt att inte ha dig att kunna gå och prata med om det behövs! Du kan göra en så glad, få en att skratta, och gråta av lycka när jag träffar dig och inte sett den finaste systern på länge! <3<333 (L)
Du vet väl om
att du är värdefull ,
att du är viktig ,
här & nu ,
att du är älskad 
för din egen skull 
för ingen annan
är som du. <3
Du är underbar
Älskar dig. <3

Älskar dig syster ! (L)


Fyfan vad söt du är josefine!
Jag lipar seriöst när jag läster detta, du är fan bäst ..älskar dig bästaste josefine. Du fattar nog inte hur glad jag blir av att höra detta .. du är sjukt underbar..älskad,uppskattad,viktig och jag svär du är verkligen en del av mitt liv, vet inte vad jag skulle göra utan dig . Du betyder fan nästintill allt för mig och jag vill aldrig förlora dig ..
Ingen jeffa utan Jozzan!♥


tack josse för texten och jag svär jag lipar så töntig som jag är när jag läser detta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback