Bloggen är riktigt tråkig nu

Min blogg har blivit så jävla tråkig nu det sista. Jag ska göra allt för att förbettra den nu, som att blogga lite me¨r och lägga ut aoutfits och skriva mer vad jag gör på dagarna.
Idag har jag först varit i skolan som gick riktigt fort endå , träffade Rebecka som kom hem från egypten idag. Efter skolan gick jag och malin ner till pendeln ( slutade 45 min tidigare )och så skulle vi in till kungsbacka och möta Emil, gick på kungs och bytte Emils pressent och sen så gick vi till Hemköp och köpte chocklad och väntade in Andreas och sen så stack Malin och jag Emil och andreas gick på kungs en stund sen så tog jag och Emil bussen hem till mig och myste och snackade om lite allt möjligt. Följde med Emil ner till bussen för en stund sen och nu ska jag duscha och sen kolla på A N D R A   A V E N Y N.

bild i skolan , haha man får ju bjuda ;)
bilder sen igår ser ni på inlägget under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback