svar på frågor !




1.Det händer att jag gör headers ibland då och då, men ärligt talat så har jag faktiskt inte tid just nu för att om jag gör till en så börjar väldigt många fråga om dom med kan få. jag gör oftast headers till mina närmaste vänner när jag har tid men ibland så gör jag till andra,  jag skulle säker kunna göra en men jag kan inte LOVA något. jag kan tyvärr inte göra en nu med du kan ju adda min msn så kan vi prata mera :)
kram

2.Nej jag har inte canon utan jag har Nikon och jag tycker att den är super bra ärligt talat.. men ja har ett objectiv som heter AF-S NIKKOR 18-70mm 1:3.5-4.5 och tycker det är sjukt bra !
Kram !

Kommentarer
» Carro

kan du ge mig din msn då? :)

2010-08-30 // 16:44:18
URL: http://ccarrrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback