inte haft internetet i helgen !

har tyvärr inte haft något internet nu i helgen men har verkligen haft en toppen helg! I fredag så åkte jag till marcus skola och så var jag där en liten stund tills han slutade, sen gick vi hem och jobbade på hans rum och lite senare så cycklade vi hem till anneberg från hede och jag är stolt för det togg en och en halv timme mins att cyckla tack vara att innevägen var avstängd så vi cycklade genom höglanda.. sen så igår Lördag så hade jag och marcus hela huset själva och vi lagade massa med god mat och så kollade vi film och promenerade , årets mysigase dag måste jag säga! sen så idag har jag vacknat upp med marcus och sedn spelat match och så har Marcus träffat min farmor och farfar sen kört marcus till kungsbacka.. detta var hela min helg!


gjorde illa härlen så för jävligt !

mys

klantig som jaär så lyckades jag paja marcus perfym :(


FREDAGS BILDER:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback