God morgon !♥

somnade inte fören typ tio över fyra eller något. Sjukt trött för jag har inte sovigt länge idag heller.. skit att det är skola i morgon! Fick tillbacka min efterlängtade mobil också som varit på lagning , fick en helt ny och det är skit bra för att jag hade så mycket repor på min andra (Y)

Idag skulle jag egenkligen spelat match men så blev det inte för att jag har varit på sjukhuset förra veckan så mycket så jag spelar inte i dag. Ska gå på bio i kväll med Marcus , Jacob och Frida ! super roligt kommer det verkligen att bli. ska kolla på vampyrer suger!
ska äta nu och sen duscha , hörs senare!


Kommentarer
» Anonym

jag laddade ner den och den var skit bra!

2010-08-18 // 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback