10 04 07

förlåt att jag inte har bloggat på några dagar nu, har sovit hemma hos josefine nu i tvådagar och haft två toppen dagar med Josefine , simon falk och Erik Carlsson. Kollade på skräck film i gårkväll och jag måste bara säga att jag är riktigt patetisk när det gäller skräck filmer. Vaknade upp men ett toppen humör men väldigt trött med simon , eric och josefine och sen så måste jag säga att jag och josefine är toppen när det gäller att laga mat eller baka. Har tyvärr inte haft med mej min kamra igår men lite bilder innan i går kommer här :

Man får ju bjuda på en tjockis bild..


fråga inte..





Man kan ha roligt med en kamra..





min josefine är fin!

man kan inte vara sötare!



Tack alexander och hans familj ♥

Älskar dej vännen !


..

Tack för dagarna ni betyder verkligen allt!♥

dagens :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback