varma duntäcket och bara gosa ner mig

ska dra mig mot sängen nu och ska försöka sova , jag lyckades göra danne lite ''gladare'' men mina roliga skämt :)ska ner nu och borsta tänderna och sen ska jag dricka lite och senpacka för i mån sen ska jag krypa ner under det varma duntäcket och bara gosa ner mig i det och få upp värmen , man kan ju säga att sängen ser väldigt lockande ut .HAHAHAH sen läse jag kisseis blogg om hennes nya ''stora fina läppar ''jag tycker att man är fin utan domma jävla oprationer , jag fattarinte varför man ska förstora läpparna just ?men aja om hon vill det får hon göra det .

ska dra mig nu puss och kram .





Kommentarer
» (L)

haha , vem har förstorat läpparna :O

vem gör det.. jag tycker man ska acceptera den man är och inte gå o operara sejj <3

2009-10-10 // 11:36:01
URL: http://ffridadenfina.blogg.se/
» Beea - OM ALLT OCH INGENTING <3

okej de ser skit fult ut

2009-10-10 // 17:44:36
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback