Kläder !




Har köpt sololja , jag tyckte den funkade sådär måste jag säga ,
visst den hjälper ju lite men det blir bara kladdigt
och sand och skit fasnar på kroppen så fort vinden kommer.
Men jag tycker endå att den hjälper , men jag tycker
inte att den är värd 120kr
men finns i fatssre form , den
ska det bli nästa gång .
bättre försök nästa gång :D

Lagt undan lite kläder på internet , vet inte
om det funkar så bra men aa detta har jag lagt undan ,
tycker på något sett att det ser frächt ut .
en skal från ginatrecot , svart och enkel ,
 finns även i vitt och grått .
pris 75kr

En svart ruting väska med järn ''hantag ''
enkel knäppa och bra till småsaker ,
väskan kommer från gina och den är
absoulut värd pengarna tycker jag .
svart väska : 200kr

en tunika / linne , svart med silver kant runt busten ,
fin och den vill jag värkligen ha .
har testat den och den är skönt matrial
och kostar 199kr , enkel och passar till mycket .


Svart jacka med knappar och dragkjädja,
matrialet är i någon jeanstyg .
bra matrial har jag hört och passar till mycket ,finns
även i vitt , men jag tycker svart va snyggast .
kostar 399kr .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback