hur fan orkar du ?

aa , hur fan orkar du ..Så jävla omoget , du ju säga det till mig i
 stället för att jag ska få höra det av andra , så jävla trött på att
du ska gå bakom min rygg hela jävla tiden och så får jag veta
det av någon annan , om du ska snacka maassa skit säg sanna
 duma saker i stället för falska idiotiska saker , jag tkr inte att alla
 ni där ute ska tro på det som kommer ur någon annans käft om
det intr är om den själv ..Fan jag hoppas du är nöjd och ja tycker
att du är så jävla onördig att skriva skit om mig på internet som
 inte stämmer sen så nänmer inte du mitt namn öppet utan när
 nån frågar säger du jeffa , Palla säg saker till mig , varför ska
andra veta massa skit som inte stämmer , hoppas du vet vem du är -.-'

Kommentarer
» Sandra

Snygg design :)

2009-07-28 // 01:40:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/
» towee :)

kolla gärna in min blogg och läs det senaste inlägget!

mycket intressant!

2009-07-28 // 01:56:19
URL: http://ttowie.blogg.se/
» melanie

hänt?



skriv på msn, om det är något (: <3

ja finns för dej!

2009-07-30 // 23:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback