H E M M A H O S M A L I N

sovit hos Malin i natt , mys. Bakade blåbärspaj och hade det lungt hela dagen ,off människor kan man ju säga. Sen efter det så kollade vi på 2012 igen och sen badade vi bubbelbad och åt och senare på kvällen gick vi och la oss i var sitt rum och med våra telefoner och låg och skrek vad den andra skrev.
Sen i morse så vaknade malin, och hon sprang upp och väckte mig, med ett damp anfall. hahaha!
hon bara slänger sig i sängen och ropar på mig att jag ska vakna, och skrattar så hon håller på att dö!
sen helt plötsligt börjar hon berätta om sina idiotiska drömmar om hudcancer och 3 km runt anneberg, samtidigt så messade victor christensen och frågade vad jag gjorde, och så skrev jag bara " malin vaken " och jag fattade inte själv vad jags krev för jag var så trött xd
men malin satt fortfarande och gapskrattade bredvid.

snart ska vi börja fixa oss, och sen ska vi ta bussen till kungsbacka och sola.

 

To crush someone's heart goes fast, but to build up the heart again takes time and you have to build it again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback