G O D M O R G O N !

Bloggen ska snart nu i dagarna få en ny header och ny design :)
men idag har jag slått rekord på att äta mackor kanman ju säga , åt åtta mackor och malin åt tolv xd haha .
Ska snart till bella och vara där med henne och mattias sen senare ska jag hem och ta det lungt för jag är verkligen trött som bara den , somnade inte fören tre i natt , sen så har jag inte sovigt så mycket nu på det detta lovet , men snart börjar sega skolan igen. Läääääängtra tills imorgon !♥
hörs senare


saknar dej jennifer (L)<3

Kommentarer
» jennifer :)

Jag saknar dig så otroligt mkt din hor jävel , VARFÖR ÄR DU SÅ LÅNGT BORT !!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)

eller det kanske är jag som är långty bort hehe hahah xp (:L)

2009-12-29 // 19:19:44
URL: http://jennniferkarlsson.blogg.se/
» Jeffa

kom hem då :O <333



hhah ahayh jaa(A)

2009-12-31 // 10:49:40
URL: http://jeffawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback