24 augusti

Hej .
kom nyss hem från skolan var väl hemma kvart i ett eller nått ,
Bella kom och så kollade vi på film , nu är hon hos doktorn och
kollade knäna eller nått sen kommer hon tillbacka.
kollar väl klart på filmen då , sen drar ja och tränar och solar .
sen efter det ska jag ta mig ett långt bak och bara ta det lungt .
Imån har jag faktist en häärlig morgon i skolan ,HK första lektionen .
ska byta om nu och försöka fixa mitt internet och mobil , inget av dom har sänning.
har ni likadant ni som haar 3 för värken jag mamma , bea , pappa eller lina har sänning.
aja tre krånglar väl ennu mer nu .


känner mig lite b men aa.
Slutar runt halvett på måndagar
andra dagar slutar jag 14.35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback